måndag 21 november 2011

Texten till I never go to work ...

Sorry, men den här sången kommer ni att få på hjärnan ... Här är texten till ena sången som är en del av veckans engelskaläxa.

http://www.youtube.com/watch?v=t7mEcVA3Zlg&feature=related

Lyrics to Seven Days Of The Week (I Never Go To Work) :

Oh no, no, I never go to work.Oh no, no, I never go to work.Oh no, no, I never go to work.Oh no, no, I never go to work.

On Mondays, I never go to work. ( =går jag aldrig till jobbet)


On Tuesdays, I stay at home. ( = stannar jag hemma)


On Wednesdays, I never feel inclined. ( = har jag ingen lust )


Work is the last thing on my mind. ( = Jobb är det sista jag tänker på)

On Thursdays, it's a holiday! ( = är det lov / helg )

And Fridays I detest.´ ( = hatar jag )

Oh it's much too late on a Saturday. ( = är det för sent )

And Sunday is the day of rest. ( = vilodag / dagen då jag vilar )

Oh yes, yes, practice trumpet everyday.Oh yes, yes, practice trumpet everyday.Oh yes, yes, practice trumpet everyday.Oh yes, yes, practice trumpet everyday.

Practice Monday.Practice Tuesday.Practice Wednesday.Practice Thursday,And Friday.And I practiced all night on Saturday,So on Sundays I played best.


Oh no, no, I never go to work.Oh no, no, I never go to work.Oh no, no, I never go to work.Oh no, no, I never go to work.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.